Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23261 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сьогодні відбудеться громадське обговорення проекту Київради “Виділена смуга для громадського транспорту Троєщина-Петрівка”.

Першого серпня на сесії Київради депутати підтримали запит до міського голови з приводу облаштування виділеної смуги для громадського транспорту на Московському мосту. Смуга протягнеться від станції метро Петрівка до проспекту Маяковського. За оцінками експертів, підготувати необхідну документацію і виконати роботи можливо протягом двох місяців. Тобто вже цієї осені троєщинці зможуть їхати швидше і комфортніше.

Ще у лютому експерти Ради з урбаністики Києва провели дослідження пасажирських потоків на Московського мосту – головному виїзді з Троєщини. Як виявилося в результаті підрахунків, понад 50% людей перетинає міст за допомогою громадського транспорту, інші – у приватних автомобілях. Водночас частка тролейбусів, автобусів та маршрутних таксі у транспортному потоці складає трохи менше 5%. Такі дані свідчать, що на Московському мосту доцільно організувати виділену смугу  для громадського транспорту.

[metaslider id=696]

Вона має декілька переваг. Зокрема, забезпечення пріоритету громадського транспорту над приватним – як такого, що більш ефективно використовує ресурс мосту. Водночас можливо збільшити провізну здатність маршрутів громадського транспорту – не збільшуючи кількість одиниць рухомого складу, можна буде виконати більше рейсів.  Автомобілісти також отримають переваги: згідно з правилами користування виділеною смугою, всі маршрутні транспортні засоби, тобто тролейбуси, автобуси, маршрутні таксі, мають рухатися лише по виділеній для них смузі.

DSC_0004Григорій Мельничук співкоординатор Ради з урбаністики Києва:

На першому етапі створення смуга для громадського транспорту буде відокремлена розміткою. Це пов’язвно з тим, що такі роботи не передбачені у міському бюджеті, а ми не хочемо відкладати їх на потім. Ініціативна група сподівається, що у створенні смуги візьмуть участь жителі Троєщини та волонтери, а за дотриманням дорожніх правил  будуть слідкувати і державні органи і громада. Якщо система не спрацює, смугу слід відгородити делінеаторами. Автобуси зможуть переїжджати їх на малій швидкості, а автівкам – буде складніше”.

Важливим у проекті є аспект соціальної відповідальності. Нині існуючі смуги громадського транспорту у Києві (вулиці Саксаганського, Жилянська, Велика Васильківська, Горького) практично не працюють через паркування, а для забезпечення їх роботи залучалося близько 40 екіпажів співробітників ДАІ. Хоча на шляху від Троєщини до Петрівки проблема паркування відсутня, у разі облаштування смуги руху за допомогою розмітки водії фізично зможуть потрапляти на смугу громадського транспорту. Тому це справа громадської відповідальності водіїв та їх готовності дотримуватися правил.

Громадське обговорення проекту Київради 5 серпня,  19:00

Площа біля кінотеатру “Флоренція”

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button