Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 237 днів. За цей час ми опублікували 23179 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Декілька днів тому на даху станції метро «Вокзальна» з’явилась рекламна конструкція площею 20,5 кв.м. Оператор реклами сплачує у міський бюджет 2937 грн за її експлуатацію.

Про це пише Директор КП «Київреклама» Наталія Гончарова у своєму акаунті на Facebook. Пані Наталя опублікувала документи, на підставі яких розміщено дану рекламу. Вони датовані 2013 та 2014 роком, а погодження видано терміном на 5 років, який закінчується у 2019 році.

Згідно переліку об’єктів культурної спадщини Солом’янського району, будівля станції метрополітену є ще й пам’яткою архітектури з 1986 року. Власник рекламної конструкції (ТОВ «ТІТАН МЕДІА») отримав погодження на її встановлення від чиновника Міністерства культури з припискою, що також потрібно отримати позитивний висновок у ДП «Укрметротунельпроект» щодо «позитивного сприйняття пасажирами емблеми метрополітену», а також погодження Управління культурної спадщини КМДА.

Чи є «позитивне сприйняття емблеми метрополітену» ви можете пересвідчитись на власні очі.

Screen-Shot-2016-02-15-at-4.31

Голова КП «Київреклама» обіцяє перевірити документи, на підставі яких розміщено рекламу. Раніше користувачі Facebook висміяли рекламу одного з українських інтернет-магазинів, жартуючи, що станція метро отримала нову назву.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button