Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Хмарочос» продовжує цикл статей-фоторепортажів з різних міст Європи. Ми показуємо та розказуємо, як в різних країнах реалізовані ідеї громадських просторів та вуличної навігації. Ідеї, які в Києві тільки почали знаходити своє місце.

Благоустрій по-європейськи: Гамбург

Ми виступаємо не за сліпе копіювання чужого досвіду, але за його переосмислення та використання для того, щоб українська столиця нарешті стала красивою та комфортною для життя.

Наступним містом, що заслуговує уваги, є Париж. Французька столиця має багату історію містобудування. Найвідоміший її момент: створення широких бульварів бароном Османом. У 1853 році Наполеон ІІІ назначив барона префектом департаменту Сена, до якого входило місто. Осман, отримавши необмежені повноваження, знищив велику частину старого міста та створив Париж заново. Його основою стали широкі бульвари, які Осман будував не стільки з соціальних причин, скільки з військових – такі широкі вулиці відмінно прострілюються артилерією, були зручними для проведення парадів та ускладнювали будування барикад.

Сьогодні ці вулиці стали основою сучасного Парижа. За рахунок широких тротуарів містом комфортно прогулюватись, а також можливо розробляти зручні веломаршрути, відділені бордюром від проїжджої частини. Але Париж – це не тільки бульвари. Це ще й тисячі вузеньких вулиць, де ледве може проїхати одна автівка.

Дороги

Головною особливістю паризьких вулиць є фізичне від’єднання бордюрами проїжджої частини, де їздять автомобілі, від частини, де їздить громадський транспорт та велосипедисти. Доволі жорсткий метод, тим не менше, працює, дозволяючи більш пасажиромісткому транспорту пересуватись, оминаючи затори. Також мешканці Парижу дуже полюбляють моторолери – їх тут значно більше, ніж велосипедів, навіть не дивлячись на розгалужену мережу муніципального велопрокату.

 [metaslider id=3650]

Громадські простори

Велика увага в місті приділена пішоходам. Чи це широкий бульвар, чи вузенька вуличка – в Парижі завжди є місце для людини, що пересувається пішки. Це дуже важливо й для розвитку туризму, адже пішохідний Париж – найкрасивіший.

[metaslider id=3657]

Навігація

У Парижі діє єдина система транспортної навігації, а також велика кількість вказівників для туристів. Ще у французькій столиці увагу приділяють світловій та тактильній навігації.

[metaslider id=3663]

Всі фото: Дмитро Сергієнко

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button